Proč na webu neuvádíte všechny údaje o prodávané firmě?

Bývá to velmi častý dotaz od zájemců, kteří chtějí koupit firmu.

Protože postupujeme při prodeji jednotlivých firem diskrétně, nemohou být zveřejněny všechny dostupné informace o firmě k prodeji na našem webu. Proč je dobré zachovat diskrétnost při prodeji firmy si můžete přečíst v jednom z našich dřívějších článků na blogu – zde na tomto odkazu.

Pro maximální zachování diskrétnosti při prodeji firmy zpracováváme dva základní dokumenty pro nabídky jednotlivých firem.

Prvním dokumentem je stručný profil bez uvedení identity prodávané firmy. Pro tento typ dokumentu se používá hodně často i anglický název „teaser“. My však máme češtinu rádi, tak používáme, pokud je to možné, české ekvivalenty. V tomto prvním dokumentu, stručném prodejním profilu, se snažíme pro zájemce vypíchnout všechny důležité základní informace. Především se jedná o to, v jakém oboru firma podniká, jak je velká, jaký má počet zaměstnanců a co jsou hlavní výhody pro nového majitele. V tomto rozsahu zveřejňujeme informace na našich webových stránkách.

Druhým dokumentem je podrobný profil firmy. V tomto dokumentu je již uvedena identita firmy a dozvíte se všechny podrobné informace o prodávané firmě, od finančních výsledků, majetkového vybavení, lidských zdrojů až po majetkovou strukturu firmy. Tento dokument mívá různý rozsah, pro velmi malé firmy je to několik málo stránek, pro větší firmy to může být i více jak 50 stran. Podrobný profil firmy považujeme za důvěrný dokument, proto jej na webu nezveřejňujeme. Vážní zájemci jej však mohou získat po podpisu Smlouvy o mlčenlivosti, stačí nás kontaktovat a vše potřebné domluvíme a zařídíme.

Blogs
What's New Trending

Related Blogs